Vilket väder...

Vilket väder man vaknade till i morse! Snöblask! Lycka är då den fantastiska födelsedagspresenten jag fick av min bästa Miian, dvs ett par Hunter gummistövlar! Herrejisses vad nöjd jag är! Traskade en promenad till Odenplan med Nero och lämnade honom på laserdomskalas, och kände mig som ett litet barn som verkligen kunde plaska rundor i pölarna:) Najs! Älska Hunter! Ska hämta honom igen om några timmar, sen köra ut till hölö till sina kusiner, hämta upp min bästaste kusin och sen blir det att dricka vin och bara umgås! Känner på mig att detta blir en bra kväll:) Hoppas ni också har det bra alla och att ni också får en bra kväll:)


Kommentarer
Postat av: Anna Å

Självklart kommer det att bli en bra kväll och helg! :)

2012-04-14 @ 14:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0