Underbart.....

Ja,,nu äntligen känns allt så bra. Tänk vad ett svar kan göra. All bitterhet försvann. Tänk om man bara hade fått det tidigare så hade jag inte behövt gräva ner mig så här otroligt. Nu är jag äntligen redo att gå vidare...
Ledig idag, dejt med tvättstugan, storstädning och plugg plugg plugg...Ska ha tenta på vårdlagarna på fredag. Lite krångligt, men,,,skulle man kugga så är det ju bara att göra om och göra rätt, och det har jag ju blivit expert på. Knappt 2 månader kvar på denna terminen, inte klokt vad tiden går snabbt. Skönt tycker jag, längtar verkligen efter att bli klar nu.
Annars så händer det väl inte så värst mycket. Mammi kommer på torsdag :) ( så därför storstädet) haha!! Vi ska gå på Neros vårsoare med Lilla Adolf Fredriks Musik-klasser. Tydligen ska dessa konserer vara något utöver det vanliga. Ska bli spännande. Ska bli kul att se Nero uppträda. Sen på fredag ska mamma och Nero ha ensamtid och jag ska ut och öla med Nettan och Macarena...Vad sen helgen har att bjuda på har jag inte en aning om....
Nu börjar solen komma fram, och jag måste bara säga, att Gud vad allt känns så mycket lättare.......
Fick förresten precis ett samtal, så nu är sommarjobbet fixat till 100 procent. Tyvärr blir det till att stanna kvar i Stockholm :( Men jag måste ju ha ett jobb. Kommer att jobba dag,kväll, natt och helg. Så nu måste jag börja ta tag i det här med barnomsorg.....Annnna!!!! haha..Nej, ska försöka mig på att ringa till Neros pappa, och göra upp en plan inför sommaren..Får hoppas att han kan vara lite pappa och hjälpa till...
jaja,,allt för idag...KLART SLUT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0