Tråklördag med ångest...

Usch och fy vilken tråkdag jag har haft. Varit svinigt kallt ute idag, längtar efter vår och värme nu, men tydligen ska det komma nästa vecka :) Längtar...
I morse så åkte mamma hem, vi gick in till stan, gjorde lite ärende och åt lunch, sen släppte vi av henne vid tåget. Jag och Nero åkte hem och har typ suttit i soffan hela dagen. Var bara ute en kort promenad ner till affären och handlade en massa godis. Så vi har suttit här och krängt en massa ikväll. Ont i magen och ont i munnen...
Igår var jag ute med Annette, Macarena och Sofia. Så underbara människor. Var helt seg och trött bara. Hade ju pepparspray-provet i går i skolan. Då vi skulle få pepparspray i ögonen. Hade inte tänkt så mycket på det mer än att det skulle göra ont. Men ångesten kom krypande under dagen igår. Precis innan fick jag ett enormt stresspåslag då jag knappt kunde andas och blev fruktansvärt illamående, satt och drack vatten och var rädd för att spy. Men tillslut var det min tur, och jag kom inte undan. Förvånad jag blev då över att det inte var så farligt. Ont gjorde det,,,men inte värre än att få hjärtat krossat,,,haha!! För där kan man snacka smärta....Ja...faktiskt. Tyvärr känner jag fortfarande en enorm smärta och saknad efter H...Hatar mig själv för det.
Högsta drömmen just nu är att få backa i tiden, eller att han ringer och säger att han ångrat sig:( Kommer aldrig ske. Får försöka komma över detta, dag för dag.......Hatar att jag blev så trygg med honom......
jaja....Har skickat in aspirantansökan nu, hoppas på svar i slutet på maj....Sökte Skåne som nr 1. Så om förhoppningsvis mindre än ett år är jag hemma igen...Så mycket jag längtar efter...Vänner, familjen, en lön, ett större hem, ett eget hem, thaiboxningen,,ja, allt! Jag trivs jättebra här i Stockholm iofs,,,en jättebra och superfin stad. Men tyvärr för långt ifrån "hemma".
Kommer säkert sakna Stockholm jättemycket också. Får försöka njuta den sista tiden jag har kvar här,,9 månader bara :)
Hoppas så mycket på sol imorgon, ska försöka ta mig en löpar-runda. Nero kan cykla eller kick-bika och jag kan springa.....Måste rensa ur tankarna ordenligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0