Fick ett svar..

Äntligen fick jag ett livstecken:) Fick ett svar på mitt brev. En förklaring! På nått sätt så känns det så mycket lättare nu. Han hatar inte mig...Nu känner jag verkligen att jag kan gå vidare..En sten har lyfts från mitt hjärta. För övrigt har det varit en bra helg:) Har varit med min kusin, i lördes satt vi hemma hos mig och drack vin. Annette och Macarena var också här:) Sen drog vi ut på stan! Tyvärr så tycker jag inte att det är så särskilt kul ute här i Stockholm! Tycker mycket mer om att sitta i solen på en uteservering och ta en öl! Det jag gillar med att gå ut är att träffa folk och mingla rundor! Det funkar bäst i kristianstad där man känner folket:) Idag är både jag och Nero lediga:) Får se vad som hittas på! Ska iallafall fika med en kompis, sen får man se vad som händer! Plugg blir det iallafall, har ju tenta igen på fredag!! Hoppas alla får en bra dag, för det ska jag försöka! Solen skiner ju, förhoppningsvis har våren äntligen kommit:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0