Ångesthelgen förändrades.....

Vaknar imorse med värsta ånget och bitterheten...drömde om "honom" inatt...vaknade arg. Det är absolut inget kul, tro mig. Men det var bara att packa ihop sig och dra iväg till skolan. Hade ett ganska så rejält fyspass, med inslag av lite boxning osv,,,så det kändes helskönt. Slutade tidigt och åkte hem. Är på mycket bättre humör nu, då jag hunnit samla tankarna och funderat lite,,,och en enorm peppning av fantastiska människor.
Ställer frågan till mig själv varför jag bittrar??? Varför varför varför??? Men har insett att det finns ingen anledning att deppa....Han ville inte ha mig!! Nej,,find! Gilla läget.. Hela världen är full av killar, jag har väl bara inte hittat rätt än....Som jag skrev innan så bittrar jag nog mest på tillvägagångs-sättet som jag blev "dumpad" på...och tystnaden och den totala ignoransen. Från att ha pratat minst tre gånger om dagen med en person, sovit tillsammans flera dagar i veckan,,,pratat, skrattat,,,ja, allt! Till denna enorma iskalla tystnad och tomhet! Han var även min vän,,,och nu är det bara tyst...Förstår inte hur en person kan förändras så snabbt,,,från en dag till en annan. Kanske mest det jag bittrar över. Jag menar, dumpad har man ju blivit förrut...haha!!!!
Men ångesthelgen blev plötsligt förändrad till förhoppningsvis en bra helg...Min kusin kommer hit, och jag lyckades i sista stund fixa barnvakt( tack Jens! Fast du inte läser) Så på lördag så ska vi sitta och dricka vin och tragga och umgås, förhoppningsvis så kommer även Nettan och Macarena hit och joinar oss :) Helt plötsligt så längtar jag......Känner på mig att detta kommer bli en bra helg:)
Just nu försöker jag komma på vad tusan jag ska äta, Nero är på skansen, så honom får jag inte hem förrän efter kl 16. Borde börja storstäda, men orkar inte....kanske plugga??? Jo,,det får nog bli så. Råkade se att det är en hel del tentor framöver som ska göras,,,så får nog ta tag i det,,ska bara försöka leta upp motivationen först, för den har jag tyckts tappa någonstans....
FOR ALL THE WOMAN FIGHTING....Jag är en fighter, jag är bra, och jag kämpar varje dag.....

Kommentarer
Postat av: Anna Å

kommer bli en tokbra helg!!!

2012-04-13 @ 13:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0