vad är det för en dag?? haha!

Åter igen haft en underbar dag på polishögskolan. Hade 5 nakna tjejer som sjöng för mig i duschen imorse. Haha! Det händer väl inte för ofta, inte för att det var grejen att dom var nakna, men det var själva grejen,,haha!

Haft en undrbar dag idag, och ikväll blir det mys med världens bästa roomies, Annette och Macarena. Imorgon blir det hemfärd till k-town. Stor avskeds/födelsedagsfest! Så hoppas på en bra upplutning.

Lite allvarliga grejer nu!! PGA mitt framtida yrkesval och enl all IT-säkerhet, så måste jag sätta lösenord på bloggen. Jag kommer inte att skriva så mycket ingående om min utbildning, men kommer ändå att skriva om min vardag här. Om ni ändå är intresserade att fortsätta läsa, så skicka mail så skickar jag lösen till er...From måndag blir den skyddad.
Samma gäller ang Fejjan, som jag under en tid varit väldigt beroende av. Jag älskar att man kan ha så mycket kontakt med människor via den, men som jag skrev tidigare, så pga det gör jag nu, så FÅR jag inte eller kan vara så aktiv där. Jag får självklart använda fejjan och chatta och skriva till folk där, men jag måste göra en rensning bland mina vänner :) Inte kul alls, eftersom att enbart MINA vänner har tillgång till min sida. Men jag vet ju inte vilket nätverk dom sedan har vid sidan om, och detta är regler inom PHS! Och det måste jag följa. Samma gäller vissa bilder av mina nära och kära, men det är en säkerhets och trygghet inför framtiden. Så nu har jag ett jobb framför mig att radera bilder och plocka bort vissa vänner :( BLä..men det gäller kanske isåfall grannens kusins klasskompis som man träffat på en fest för 10 år sedan el så.....haha! Så kanske inte så många jag måste plocka bort ändå. Och det är som sagt enbart för allas säkerhet.......

För övrigt så återigen tack till alla som grattat mig både via fejjan och sms. Betyder mycket med tanke på att alla nära och kära är 60 mil ifrån mig.....
Kram till er alla....

Kommentarer
Postat av: Johanna

verkligen skit kul att du kom in:) att din dröm slår in :D

2011-02-18 @ 09:37:00
URL: http://www.nattstad.se/yohhanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0