Here we go again...

Kan aldrig sluta förundras över hur bra min bästa vän Miian känner mig...
Igår grävde jag ner mig i soffan och satt och deppade och tyckte väldigt synd om mig själv, hann även analysera vissa saker och händelser. I morse när jag vaknade kändes allt så mycket ljusare. Som sagt ibland måste man få falla för att sedan resa sig upp starkare.
If somethings are meant to be, life always find a way back to it...så sant...
Ledig idag, och dagen ska enbart spenderas med det stora julastädet,,och få färdigt mina innedörrar. Efter jul blir det golv i neros rum, sen är det dags att riva ner väggarna i badrummet och få det fint där inne. Ut med det gamla och fram med det nya. Dags att lämna allt det gamla bakom sig. Fast ibland måste man få vara lite nostalgisk...
Imorgon är det jobb, sen blir det föreläsningar och julbord på Yllan. Efter det blir det träning. Kan behövas efter att ha ätit julbord...
På lördag blir det fest, ska bli så kul. Kan inte komma ihåg senast jag festade på ordenligt.
Fast nu är det dags att påbörja storstädning.......

Kommentarer
Postat av: Caroline

Shit, du är sämre på att uppdatera bloggen än vad jag är ;)

Kram

2011-01-29 @ 10:54:51
URL: http://jagochpojkarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0