Många puzzelbitar

Har haft en deppevecka, då jag har analyserat många saker. Mycket som rör mitt liv och hur jag ska ordna och hantera en del saker. Och äntligen är det mycket som faller på plats. Många saker som ordnar sig.
Jag älskar ju citat, och ett av de bästa citat jag har och lever mycket efter är ju "om något är meningen så hittar livet alltid sin väg dit", och det är därför min blogg heter som den heter. Därför att det är alltid så sant. Det spelar ingen roll hur mycket man än deppar och tänker på saker, för om det är meningen, så händer det. Och nu äntligen börjar många av mina "stora" problem att lösa sig. Och det är helt fantastiskt.
Är glad över detta året som har gått, jag har lärt mig så mycket om mig själv. Denna sommaren har verkligen varit helt fantastisk, har verkligen levt!! Umgåtts med härliga människor och haft det så bra, och alla människor jag har lärt känna! Är verkligen så nöjd. Nu är det bara att se framåt, och hoppas på att resten av detta året ska bli lika underbart, finns ju mycket att se fram emot, det kan ju vara nu som min framtid avgörs.
Bjuder på lite bilder från ljuspunkterna från denna sommaren.
Tja,,lite blandat. Lite rumänien och lite fest. Denna sommaren har verkligen spenderats med nära och kära. Speciellt mina kära små systrar. Först visit hos systerLinda i rumänien, sen en massa galna fester och bakismys med systerLouise. Mina systrar är verkligen bäst,,,alla 3...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0