Laddad nu...

Inte klokt vad denna veckan har gått fort. Redan fredag imorgon, ledig hela helgen, men inte en aning vad jag ska hitte på hela helgen, men det brukar lösa sig, brukar ju komma på något.
Ikväll har jag tränat thai, så kul. Har haft en vilovecka nu, men ikväll var det dags igen, inte klokt vad snabbt man tappar ork, har tränat hela sommaren som en galning, så det var skönt med en paus. Fast iofs så var den ganska ofrivillig, skadade ju tån förra veckan, var hos doktorn med den eftersom att jag ska på pliktverket om två veckor, så var jag tvungen att få ett läkarintyg på att den inte var bruten eller så. Det var "bara" ett smällt ledband och en rejäl stukning, men det känns redan mycket bättre.
Men nu är det som sagt träning till 100 procent, satsar på att förhoppningsvis snart få gå iallafall en match, och det är faktiskt viktigt för mig, och även det handlar om min självkänsla, att få bevisa att jag faktiskt kan vara bra på något.
Trodde väl aldrig för ett år sedan att jag skulle börja på thaiboxning, men efter att jag skickat in min polisansökan, så var det ju dags för hårdträning, så jag börjde på kickandbox och boxercice två dagar i veckan, och tyckte att det var så roligt, så därför ville jag börja på riktigt, har ju alltid varit väldigt intresserad av kampsport, Så i januari så började jag på friendsgym och thaiboxning. Fastnade direkt för denna sporten, tycker att det är så kul, det ger så mycket. Så i ca 8 månader nu så har denna träningen varit helig för mig. Har tom gått ner ca 9 kg sen jag började, har nog aldrig varit i så bra fysisk form, sen jag slutade på gymnastik för 10 år sedan. Så nu satsar jag som sagt på en karriär inom detta,,haha,,så vi får väl se hur detta artar sig, Imorgon så ska jag iallafall gå på sparring, men jag måste verkligen få till min kondition, så from idag är det hårdträning som gäller.
Me like........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0